Post by derwegemonxa on Mar 1, 2022 0:33:38 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ WinWing: Space Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ WinWing: Space Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ oneindig alle hack ▞▞▞
▞▞▞ WinWing: Space Shooter 2022 version ▞▞▞
Mooie toevoeging voor dit genre. Begint gemakkelijk en wordt geleidelijk aan erg uitdagend. Meer power-ups dan misschien enig ander spel van dit type en als het grof is, zijn er tal van upgrademogelijkheden. Sommige beoordelingen klagen over prestatieproblemen, vertraging / vertraging enz., maar ik heb niets dergelijks meegemaakt.
Hoop dat demontage van mythische en legendarische items deel zal uitmaken van de volgende update
Ik geniet echt van het spel, maar ik ben het eens met veel van de recensies die ik haar zie. De moeilijkheid maakt een aantal behoorlijk grote sprongen. Ik ben een fervent speler van dit soort games, maar heb het grootste deel van een paar weken op de laatste baas van stage 8 gezeten. Iemand tips?
Eindelijk. De triomfantelijke terugkeer naar een goed spel. De crash lijkt te zijn gestopt, dus geen probleem. Eén grote klacht: het smeden waar je 3 verschillende wapens neerzet. En je moest 1000 zuurverdiende edelstenen betalen en toch werk ik niet?? Dat is de belichaming van een lage klap. Ernstig. Ik zal wachten op een verandering in deze kwestie ... maar kom op jongens!
In het begin was het leuk, raakte snel verveeld met het spel. Is gewoon weer een archero-kloon, je moet je er een weg doorheen banen
Een spel voltooid maar geen kisten ontvangen. Een cruciaal onderdeel van het spel, aangezien zij de enige bron zijn. Contact opgenomen met de ondersteuning en ze bevestigden dat ik het nog niet had ontvangen, ik zou niet worden gecompenseerd. Ik heb alle moeite gedaan en dit is alles wat ik krijg? Slechtste in-game ondersteuning ooit. Ik ga gewoon mijn speeltijd ergens nemen die de moeite waard is.
Ik zou dit graag 5 sterren willen geven, maar na de laatste update moet ik de app 4-5 keer opstarten voordat ik echt kan spelen. Helaas blijft het, zelfs na het verwijderen en opnieuw installeren, hetzelfde. Ik weet niet zeker wat er gebeurde, maar ik heb er vroeger echt van genoten.
Al met al een geweldig en spannend spel. Het enige dat u kunt doen, is spelers toestaan de vibratie uit te schakelen. Het ding is dat ik 's nachts wilde spelen, maar de vibratie was gewoon zo luid. Bedankt voor een geweldig spel
Geweldige game allround top app. Advertenties bederven het spel helemaal niet. Ik heb geen geld hoeven uitgeven om wapens te upgraden. De enige app die geïnstalleerd is gebleven. 10/10
Het spel is super leuk, maar ze vragen je constant om veel geld uit te geven aan wel een dozijn verschillende dingen en het Engels is niet geweldig, dus het is moeilijk voor mij om alles te begrijpen.
Het is geweldig en alles behalve VOEG CLOUD SAVES TOE, DUS ALS JE DE SPEL PER ongeluk VERWIJDERT, VERLIES JE NIET AL JE VOORUITGANG ZOALS MIJ
Vind het spel tot nu toe geweldig. Het enige probleem is dat het spel af en toe vastloopt. Bewerk. Vandaag ingelogd en volledig gereset. Ik ben zelfs mijn abonnementsstatus kwijt. Help alsjeblieft ontwikkelaars
Het heeft een goede progressie, maar aan het einde is de reforge niet persistent, wat betekent dat je de bonus krijgt en de volgende keer dat je speelt, is het weg.
Ontwikkelaar maakt het spel hard en moeilijk. Het is gewoon niveau 4 en het gevecht met de baas is krankzinnig. Het kan je vanaf de onderkant van het scherm fotograferen waar je vinger je zicht blokkeert en je niet eens kunt zien. Misschien willen ze dat we ons geld uitgeven om verder te komen in het spel. Hoe dan ook, het spel verwijderd.
Allereerst is het een behoorlijk slechte Archero afzetterij. De helft van de activa wordt rechtstreeks uit dat spel gehaald. Buiten dit, vrij standaard betalen om spel te winnen. Bijgewerkt na 9 maanden: Dit is hilarisch: deze jongens kopiëren elke functie van Archero. En dit is de eerste keer dat ik 2(!!) verschillende gevechtspassen tegelijkertijd in één game zie.
Geweldig. Redelijk speelbaar zonder te betalen. Uren plezier.
Een pluim voor de moeite en het schattige gekopieerde artistieke ontwerpconcept dat niet goed is. Ik hou van de geluidseffecten en andere dingen zoals het display. maar dit spel is geen origineel, het home-dashboard is van Archero en de andere delen van het spel zijn hetzelfde als andere. Je hebt niets dat opvalt een ORIGINEEL. Ik heb het spel meer dan een uur gespeeld en mijn tijd verspild om het uit te proberen. maar het is niet de moeite waard om te spelen. het is niets zoals de anderen. De game wordt gerapporteerd als copycat!
Spel lijkt best cool vanaf de eerste paar rondes. Ik zal mijn recensie bijwerken na verder spelen
Het is een behoorlijke game, maar weer een archero-kloon. Wanneer het moederschip je naar binnen trekt om te genezen of een vaardigheid te krijgen, kun je worden geraakt door kogels uit de laatste fase die het scherm niet hebben verlaten. Ik kan ook geen manier vinden om trillingen uit te schakelen om geraakt te worden, wat super vervelend is
Echt een leuk spel! Heeft de juiste mix van uitdaging en beloning, en de meeste vaardigheden zijn erg leuk. De laatste update (die de Proving Grounds heeft toegevoegd) had wat locatieproblemen, omdat er nog steeds veel van wat lijkt op Chinese (?) tekst in de pop-updialoogvensters is, maar die werden binnen een dag of zo opgelost!
WinWing: Space Shooter Arcade vpg
Sand Balls - Puzzle Game Hlavolamy qipl
WinWing: Space Shooter આર્કેડ uvz
Ik had deze app ooit als een 5-sterren vermeld, maar moest deze verwijderen. Ik ben terug om 2 sterren te zeggen, omdat deze game in-app-aankopen heeft, maar je niet geeft waarvoor je betaalt. Ik heb betaald voor de extra beloningen voor bonusspellen en het systeem zal je de beloning aanbieden, maar wanneer je de beloning gaat inwisselen, krijg je slechts de helft van de beloning. Proberen om vooruitgang te boeken in dit spel is te duur geworden, vooral als het je niet oplevert waar je voor betaalt. Ik heb twee keer berichten gestuurd en geen reactie. 👎
Ik speel hoofdstuk 8 al dagen en kan het nog steeds niet halen. Ik zocht handleidingen op en vond een video op youtube, ik merkte net hoe de laatste aanvalspatronen van de baas veranderden van moeilijk in onmogelijk. Het was dus inderdaad een muur die je alleen kunt doorbreken als je veel geld hebt. Het spel nu verwijderen, dit is niets voor mij. Misschien zorgt nerfing van hoofdstuk 8 ervoor dat meer spelers blijven en ze genoeg plezier en opwinding geven om dingen uit de game te kopen.
Ik heb in het verleden wat problemen gehad, maar die werden snel opgelost dankzij de geweldige hulp van de ontwikkelaars en hun toegewijde spelersondersteuning. Ik vind het spel zelf leuk omdat het uitdagend is, maar niet te moeilijk. Het is erg leuk en ik raad het ten zeerste aan.
WinWing: Space Shooter Arcade losz
Hallo ontwikkelaars. Het is nu een paar maanden geleden. Enige schatting over co-op? Je beschrijving zegt nog steeds het volgende: "Realtime online coöp en meer campagnes voor één speler wachten erop om ontdekt te worden!" Oude recensie: ik heb deze game alleen gedownload omdat er online co-op stond. Het doet niet. Dit wordt aas-en-switch genoemd en het is niet legaal. Wijzig uw beschrijving of voldoe aan wat u heeft geadverteerd.
Archero maar met vliegtuig. Raket is meta (van wat ik heb gevonden), dus een gratis vliegtuig vanaf inloggen is het beste. Tot nu toe geen geforceerde advertenties tussen games (behalve als je een extra bonus wilt). Je kunt dit spel beschouwen als een hel, maar het is echt heel eenvoudig. Arts is goed, gameplay is vergelijkbaar met archero. Best leuk.
Goede dingen eerst, de kerngameplay is boeiend. Oh, de lasers die je krijgt als power-ups zijn echt heel goed. Totdat je je realiseert dat het vliegtuig van de speler een enorme hitbox heeft. In feite zijn de raketten en lasers op dit moment de enige strategieën die de moeite waard zijn, aangezien de power-ups voor het hoofdgeweer nutteloos zijn, ze misschien meer gebruik hebben gezien als dit geen bullet hell shooter is. En dan zijn er nog de bazen die aanvallen hebben die ronduit onmogelijk te ontwijken zijn omdat ze vooruit gaan en schieten. Waarom?!
Geweldig
Goede game en ik geniet er erg van, maar deze game heeft veel betaald gekregen om te winnen/spelen in recente patches en de laatste baas op level 12 is belachelijk
Herhaald en verloren interesse. Alleen stierf in het spel door verveling. Al met al mooie graphics, dubieus controle en heel erg saai.
WinWing: Space Shooter Arcade kas
Spel is super leuk. Mijn enige probleem is dat het spel na een advertentie bijna elke keer crasht. Er zijn niet veel vliegtuigen om uit te kiezen en degenen die er zijn kosten echt geld en de andere zijn gerst een upgrade voor de munten in het spel.
Ik ben zo goed als klaar met dit spel, het was leuk genoeg, ik heb er ook wat geld aan uitgegeven. Ik ben mijn voortgang nu drie keer kwijtgeraakt en voel me ook behoorlijk opgelicht. Speler pas op voor dit spel met fouten.
Best redelijk concept. Probleem voor F2P-speler zal weken of maanden op een gematigd podium blijven hangen. Ik speel dagelijks urenlang, alleen om 1 of 2 lv-upgrades te maken. Ik heb weinig spullen gekocht, maar dat is niet genoeg om gematigde podia te verslaan, zoals op 19. Er zijn meer dan 28 soorten uitrusting wanneer je loot boxes uitrust terwijl je 8 slots uitrust. Stel je voor hoe lang je versnellingen krijgt die je nodig hebt volgens je speelstijl en upgrade ze. Doe geen moeite om te spelen als je niet veel geld en tijd wilt uitgeven. IMHO Gierige dagelijkse beloning! Niet waardevol
Kerel! Super leuk en verslavend. Het feit dat je je voortgang niet kunt opslaan met een Google-account, noch in staat bent om een vip-versie te kopen of familie te hebben, noch om te ontgrendelen. maakt dit spel niet de moeite waard om lang te spelen. Al het andere is geweldig.
Ik bedoel, het speelt goed genoeg. Het voelt gewoon heel erg ongeïnspireerd. Deze app-ontwikkelaars hebben een buitengewoon creatieve baan, maar voelen toch de behoefte om gewoon een ander spel te kopiëren. Precies dezelfde ui, menu's en power-ups als Archero. Ik hoop oprecht dat het auteursrecht in de toekomst strenger wordt met game-apps. Huur een ontwerper in. Dat is mijn grootste suggestie. En kijk hoe Enter the Gungeon is geïnspireerd op Binding of Isaac zonder het direct te kopiëren. Laat je inspireren door andere games, niet regelrecht kopiëren. 2 sterren.
Als je dol bent op games zoals GALAXIAN, GALAGA, 1945 en andere soorten schietspellen in vliegtuig- / ruimteschipstijl, zul je misschien dol zijn op dit juweeltje van een game! Absoluut leuk en in tegenstelling tot de meeste anderen, heeft dit hier een klein AFK-element, zelfs als je niet speelt, kun je munten in het spel gebruiken om je vliegtuig en / of wingmen te upgraden !!
Dit spel is geweldig, je hoeft niet te betalen om te winnen. Het doodt de tijd bij het wachten op een kantoor of zelfs in het ziekenhuis. Makkelijk te gebruiken, houdt je altijd scherp en houdt je tegelijkertijd verslaafd door te nivelleren en aangepaste upgrades tijdens het spelen, dus als je van oude arcade-spellen houdt zoals ik. Je zult dol zijn op dit spel.