Post by derwegemonxa on Mar 1, 2022 0:42:52 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Soul Knight ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Soul Knight IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser uendelig krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Soul Knight 2022 version ▞▞▞
Kan ikke engang installere jeg gjorde måter å fikse det på og sjekket lagringen min, men den ble aldri installert, men vennen min har det og det ser morsomt ut jeg ville vurdert det høyere hvis de fikser dette virkelig store problemet
Var et morsomt spill, men ble avinstallert i går kveld fordi de la til politiske annonser. Jeg kommer til å se annonser for elendige spill jeg aldri kommer til å spille hele dagen, men hvis jeg vil se på Joe Biden, går jeg til YouTube.
Det er ikke et dårlig spill i det hele tatt. Jeg anbefaler, men det er en lønn å vinne med de fleste karakterene du trenger å kjøpe. Vennligst fiks dette fordi jeg ikke vil kaste bort pengene mine på et spill. Hva er poenget med å tjene edelstener når de fleste varene du trenger penger til. Og den siste oppdateringen la til flere ferdigheter, men de fleste trenger du å legge for like? Men seriøst, vær så snill å endre dette.
Har alltid hatt det moro med å spille dette spillet bortsett fra når jeg glemmer å lagre spillet manuelt og når jeg laster det ned på nytt, mister jeg all fremgang. Hvorfor kan ikke spillet bare koble til Google play og holde fremgangen min derfra. Et annet problem jeg har med spillet er at det ikke finnes servere på nettet, det ville ikke være noe problem for meg, men jeg så at Apple får dem, så hvorfor kan vi ikke det. Alt i alt er det et morsomt spill og nyt den raske kampen og det fine kunstverket.
Soul Knight მძაფრსიუჟეტიანი clg
Soul Knight მძაფრსიუჟეტიანი rtee
Dette spillet er ok, men fullt av feil og problemer når en telefon går tom for batteri fortjener i beste fall 2/10 for mengden problemer den har lol
Ble mykt låst de første 2 minuttene mens jeg spilte spillet på grunn av en feil med dørene og kunne ikke fortsette. Men alt annet ser ut til å være ganske bra, jeg likte musikken.
Elsket spillet, men når jeg logger av og på igjen sparer det ingen fremgang. Jeg må starte på nytt hver gang jeg logger på den.
Talking Ben the Dog Viihde ptwl
Spillet er bra totalt sett. Jeg gir den 4 stjerner ikke 5 på grunn av det enkle faktum at vi har 0 nye karakterer. Halloween-nivå ble kjedelig. Å implementere en funksjon der man muligens kan koble seg til andre via internett og ikke bare lokal wifi ville vært ganske kult. Fallratene for hudfragmenter er for lave. Fortsatt et grått spill. Kunne vært bedre. Implementere flere fangehullsnivåer og FTP-karakterer
Soul Knight Ação jlgt
Spillet er kult, men det er et problem. Det skjer mye at når jeg åpner spillet, er jeg i samme tilstand som i går, uvokste planter, samme utfordringer, samme butikkvarer, ingen daglig gave og det kan vare i flere uker 👎🏻
Jeg kan ikke spille det lenger. Jeg pleide å spille det mye, men nå hver gang jeg prøver å spille det fryser det og slår seg av. Vennligst fiks Jeg liker dette spillet, jeg skulle bare ønske det fungerte igjen
Mens jeg liker konseptet du går for med "Enter the Gungeon" som gameplay. Det fungerer ikke, kontrollene er vanskelige og manuell sikting bør legges til (sikt ved å flytte brannknappen som en pinne)
Det er ikke mye å si om hvor flott dette spillet er som ikke allerede er sagt. God jobb, ChillyRoom, og lykke til med Soul Knight Prequel!
Skulle gjerne holdt fast ved det, men kontrollene var litt for flytende etter min smak. Ingen reell måte å justere eller endre dem for å gjøre det bedre, så jeg bestemte meg for å droppe det. Litt morsomt spill, men så ikke nok til å holde meg fast til tross for kontrollene.
Vanedannende og en flott tidsmorder! Coop er også supergøy.
Jeg pleide å elske spillet, men den siste oppdateringen gjorde det uspillbart. De nye funksjonene og grafikk-redesignet har ødelagt dette spillet. Avinstallerer.
Variasjonen av helter å spille som er veldig variert, med til og med et par hemmelige. Top-down POV er flott for samarbeidsspill, som er gjort veldig bra. For en pikselert kunststil er grafikken godt utført, spesielt fra Unity. Det eneste jeg misliker med Soul Knight er tegningene og utviklingstabellen. Det er en problemfri å finne tegningene, men det er en grunn til å holde på! Dette er et av favorittspillene mine, fortsett med det gode arbeidet!!!
Jeg mistet alt jeg hadde, 35 000 edelstener og de fleste karakterene og ting låst opp, nå får jeg det ikke tilbake, så ja, jeg er ferdig med dette spillet.
Super kull
Spillet som krasjer etter siste oppdatering kan ikke engang åpne det lenger. Enhet Google Pixel 4a, Android 12
Mistet en haug med belønninger fra en kjøring da jeg prøvde å lagre, måtte avinstallere og installere på nytt på grunn av en skylagringsfeil mellom normal- og betaversjonen av appen
Jeg har spilt dette spillet ganske mye og liker det. Påskeharen er imidlertid fortsatt dumt urettferdig/overveldet. Fjern den dumme minion-innkallingsevnen hans eller noe. Jeg kan ikke få min dyrebare skade på sjefen på grunn av alle tilleggene han gyter. VELDIG sjelden slår jeg ham uten å ødelegge livet mitt. Han dukker også bare opp som den første sjefen i en løpetur, og demoraliserer umiddelbart resten av løpeturen hvis jeg ikke bare raser-slutter løpeturen
Elsker dette spillet og har elsket det i mange år nå. Mitt eneste virkelige problem på dette tidspunktet? Selv om LAN co-op er den eneste tilgjengelige minibanken, ville det fortsatt være fint å spille Origin-overlevelsesmodusen med kompiser. Det er allerede en hel haug med ting å gjøre i dette spillet; de forskjellige stilene av nivåer og hemmelige også, variasjonen av våpen og kampteknikker osv. Sannsynligvis et av få mobilspill jeg er villig til å betale for innhold i. Helt fantastisk.
Dette er et ganske bra dungeon crawler-spill. Selv om det ser ut til å være ett problem i gangen hvor karakteren din vil fortsette å gå i en bestemt retning selv om du slutter å bevege dem i den retningen. Den eneste midlertidige løsningen er å bevege seg i den retningen igjen slik at spillet gjenkjenner det.
Omtrent så perfekt som et mobilspill kan bli. Dette spillet er bare fantastisk på alle måter! – Super utfordrende også. Så hvis du ville ha en god måte å drepe tid på, vil dette spillet ikke bare drepe det, men få timene til å gå på sekunder. Jeg anbefaler dette spillet på det sterkeste. 10/10, 5/5
Det er virkelig et morsomt spill å spille med venner, men vet hvorfor spillet mitt fortsetter å krasje, skjermen kan ikke bevege seg, og noen ganger kan jeg ikke bruke ferdigheter eller bytte pistol, kan utvikler fikse det?
Spillet krasjer fortsatt hver gang du prøver å laste opp spillet når du er koblet til Wi-Fi. Den eneste grunnen til at jeg ga det 3 stjerner er på grunn av hvor mye jeg faktisk liker å spille dette spillet. Det er et flott spill, men denne siste feilen er så frustrerende. Ikke engang å starte spillet på nytt eller avinstallere det og laste det ned på nytt gjorde noe.
spillet gjør det slik at hvis du kommer for langt fiendene bare smelter rustningen og helsen din, og du har ingen mulighet til å unngå det, jukse spillet for å tvinge løpene dine til å bli korte. svindle s**theads
Jeg ville gitt den 5 stjerner, men hver gang jeg og vennen min prøver å spille multiplayer, selv om vi er på samme wifi, fungerer det ikke. Det gir en merkelig feilkode. Vi startet til og med telefonene våre på nytt, og det fungerte fortsatt ikke selv om vi hadde den samme nye oppdaterte versjonen.
Selv om jeg likte det til å begynne med.. Avgjørelsen om å ha spillet til å være et "kulehelvete" hvor hver fiendtlig kule gir forskjellige mengder skade, er en utrolig dårlig design.. Altfor mange ganger støter du opp i en situasjon der du ganske mye bare dø øyeblikkelig uten egentlig å vite hva som skjedde. Kulehelvete kombinert med berøringskontroller i veldig små arenabokser og hvor den faktiske skaden av en fiendtlig kule lett kan ta skjoldet ditt og 90 % av helsen, er bare en virkelig dårlig kombinasjon. Det føles bare billig og urettferdig, og motiverer meg ikke til å fortsette (spesielt når oppgraderinger føles underveldende)
26.11.2021 Spillet vil ikke lastes. Den krasjer umiddelbart for meg når jeg prøver å åpne den. Jeg er ikke sikker på hva som skjedde, men det er synd fordi dette var min gå til spillet for å kaste bort tiden. 😕😓 ____ Original anmeldelse Et så søtt morsomt spill som jeg spiller på daglig basis. Den siste oppdateringen som introduserte oppdrettsmekanikeren gjorde meg skeptisk, men den har fått meg til å sjekke inn hver dag for å samle byttet!
Boss rng er ganske dårlig
du kan få et par timer ut av det, men mobilspilldesignere ser ikke ut til å forstå at ingen liker automatisk sikting, det er for enkelt. Jeg liker imidlertid den pikselerte grafikken.
Det er et veldig morsomt spill, jeg elsker det! Det er bare det fortsetter å sparke meg ut og lar meg ikke spille timer senere. Jeg kjenner kanskje ikke til problemet, men i tillegg. Det er et veldig underholdende og engasjerende spill
Selve spillet er bra, men etter å ha avinstallert det, forsvant den betalte karakteren min og huden, og de andre betalte karakterene var også fine.
Det er en morsom dungeon-crawler, men spillet vil ikke lastes lenger. Dette er veldig frustrerende med tanke på at jeg hadde lagt rundt 10 amerikanske dollar i det tidligere. Var i stand til å laste inn noe av fremgangen min, men sparte ikke de par dollarene jeg nettopp hadde lagt i det. Får ikke refusjon, ikke en jævla ting tilbake. Du er bedre å spille et hvilket som helst annet spill enn dette på grunn av dets merkelige fremdriftssporing. Ikke vær som meg og bli lurt.
Jeg har spilt spillet i 6 år nå, og utviklerne overrasker meg alltid med hver nye oppdatering. En kul idé kan være offentlige rom med tilfeldige mennesker, med en prat når en kamp ikke skjer.
Spillet er morsomt, selv om det ikke liker å koble til flerspiller, jeg og venner prøvde gjentatte ganger å koble til, og det gjør det ikke