Post by derwegemonxa on Mar 1, 2022 0:49:01 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ms. PAC-MAN ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ms. PAC-MAN IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ øke ressurs hack ▞▞▞
▞▞▞ Ms. PAC-MAN 2022 version ▞▞▞
Visste ikke at det var et begrenset antall spill, etter å ha betalt for dette fikk jeg bare lov til så mange spill, virker som bortkastet penger.
Som moga power pro som bruker Bluetooth HID (selv om noe med et kortere kast ville vært enda bedre.) Nivå 20 er ikke mye moro ettersom spøkelser blir blå i 0 millisekunder og de reiser raskere enn ms pacman. På dette tidspunktet er alt kraftpellets gjør å få spøkelse til å snu retningen.
Denne applikasjonen har jeg betalt for, og den fungerer ikke!
„Birdpapa“ - „Bubble Crush“ Įprastos temos ibby
Flott spill ... annet enn det ... hastigheten er fryktelig ... helt fra tiggingen starter du på nivå 6 hastigheter. Du spiser en pellet og du har bare mindre enn 3 sekunder på deg til å spise alle 4 spøkelser....forferdelig...bare forferdelige hastigheter....skuffende
FIKSE KONTROLLENE DINE!!! Selv med en pekepenn suger følsomheten. Selv når den ble flyttet til høy. Googles Ms Pac-Maps var så mye bedre. Ikke veldig følsom for små bevegelser og slår på skjermen. Pauseknappen er så stor. Det er best å ha fullskjerm.
Pac-Man spiser de store pellets og det lille spøkelset forblir det samme de blir ikke lilla så de kan spises ingenting skjer....
Selvfølgelig, hvis du ikke kan kontrollere Ms. Pac-Man, dør du veldig raskt. Den vanlige Pac-Man er mye bedre for å kontrollere den.
Ms. PAC-MAN Arkādes spēles ghe
Det fungerer ikke ordentlig...når du spiser prikken blir de ikke blå...dette er ikke verdt pengene...
Som originalen, men kontrollene er ikke helt riktige. Hvis det ble forbedret, ville jeg gitt det 4 stjerner.
Kul
Det er synd at utviklerne ikke leser disse anmeldelsene! Jeg har nettopp kjøpt dette spillet for å nyte det, men jeg kan ikke fordi det er så mange feil som gjør spillet urolig å spille. Jeg har de samme problemene som alle andre. Jeg skal avinstallere og gå videre med et annet spill. For de som tenker på å laste ned dette spillet, ikke gjør det! Stol på meg, det er bortkastet tid og penger!
Akkurat som jeg husker det! Berøringskontroll er ikke bra på Droid utrolig, men uten å koble til en joystick, vet jeg ikke hva Dev ville gjort for å forbedre.
Hater det kontroller er dritt
Det beste spillet noensinne, du kan aldri bli lei av å spille Ms pac man år senere
flink
Ms Pacman er en gammel Atari-favoritt
Liker spillet, men hater at du ikke kan prøve å slå din egen poengsum... ikke verdt det jeg betalte, men fortsatt et ok spill, men jeg har ikke hastverk med å spille det igjen
Jeg hadde denne appen i 10 minutter, og den brøt av midt i spillet, og nå kan jeg ikke spille i det hele tatt.
Ms. PAC-MAN Arcade wixy
Det fungerer ikke med Galaxy Notebook...Jeg vil ha pengene mine tilbake...kan ikke engang se hele skjermen for å spille spillet...så opprørt.
Elsker dette spillet, men hvorfor lukker den betalte versjonen hver gang jeg prøver å spille. Vennligst fiks:) (Samsung Infuse)
Veldig vanskelig å kontrollere Pac-Man
Morsomt spill, men trenger virkelig å kunne rotere skjermen for å unngå å trykke hjem eller returknapper. Stor ergonomisk glipp for min Droid SG2.
hvorfor forlater de blå matvarene .jeg trodde ns pacman spiser prikker i disse spillene ikke så jeg liker ikke den delen kan ikke vinne spillet. bridgett f mening.
Fantastisk saus!!!
Klassisk!
Ms. PAC-MAN Arcade lgz
Flott spill akkurat som originalen, kontrollene er litt vanskelige å venne seg til, men totalt sett et flott spill
For vanskelig å kontrollere
Flott, bedre enn pac -msn
Ikke kast bort pengene dine som jeg gjorde 'ved å kjøpe dette spillet fungerer ikke. Applikasjoner er aldri fullført, lastet ned på min droidX
Klassisk arkadespill. For vanedannende. Problemet er at når du beveger fingeren for å få Ms Pack mann til å avansere, kan du ikke se hvor hun skal.
Hvorfor er det hver gang jeg er fornøyd med spillene mine, så sender du en oppdatering og ødelegger spillet. Spøkelset mitt blir ikke blått når jeg spiser energipellets. LIKE KOM PPL. HVIS DEN IKKE ER BRUKK, HVORFOR FIKSE DET, TAKK DU GLEDESPINNEN FOR EN PLATE MED PILER. . STOPP DET VENNLIGST, MS PAC MAN OSS ET KLASSISK SPILL LA DET FOR HELVETE
Veldig fint old school-spill... håper det var raskere
Dette spillet ville vært flott bortsett fra at til tross for at jeg betalte for det, så jeg kunne spille hvor som helst, ikke bare hjemme der jeg har internett, når jeg prøver å spille det, si mens jeg venter på legekontoret, 1/2 ganger det står at jeg ikke har rettigheter fordi det er opphavsrettsbeskyttet, blokkerer meg ut av spillet og sier at jeg må kjøpe for å spille. Jeg må vente til jeg er hjemme med internett for å spille. Hva er poenget? Jeg betalte for en full offline-versjon, men denne KAN IKKE SPILLES OFFLINE!!!! Sukker!
Det er ingen portrate-modus og ingen sentrering på kontrollpinnen for kontrollerstøtte, pluss at det er feil der du ikke spiser prikker og går gjennom dem og går gjennom spøkelser.. vær så snill å fikse dette. Jeg er på Samsung S20
Jeg kastet bort $2,99, dette spillet kan ikke engang åpnes. Kaster bort pengene mine.
Elsker spillet, men jeg har ingen kontroll over henne, jeg bruker sveip og enten går hun ikke som jeg velger eller stopper
Kontroller dårlig på tab3 annet enn det gode spillet.